Les Amoureux de la Bretagne

Rencontre entre Amoureux de la Bretagne

AccueilS'enregistrerConnexion

Partagez

Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!!

AuteurMessage
GUY Hillion
Amoureux de la Bretagne - Confirmé ! -
GUY Hillion

Masculin
Département/Province/Pays : 83550

Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!! Empty
MessageSujet: Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!!   Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!! EmptyMar 15 Déc 2009 - 17:01

Salud.

Penaost eh vez lâret ba breton?
1) Faites le sans moi. J'irai sans vous. Je le ferai sans lui/sans elle.Allez-y sans nous. Sans vous je suis perdu.
2) Dites lui bonjour de ma part.Je lui dirai bonjour de votre part. Embrassez le/la de notre part. Je viens vous voir de sa part.(à lui/à elle)
3) L'hiver je sors couvert, je mets un chapeau pour garder mes idées et souvenirs au chaud.
4) Humour: c'est quand on a vu ta tête que l'on a inventé la cagoule.Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!! Icon_bounce
5) Caleçon qui gratte, morpions qui squattent.Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!! Icon_surprised

Achiv an traoù eit henoazh.
Da venn arc'hoazh.

Nedeleg mat deoc'h.Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!! Icon_santa
Revenir en haut Aller en bas
Kerdehoret

Masculin
Département/Province/Pays : Bro Gwened

Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!! Empty
MessageSujet: Re: Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!!   Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!! EmptyMer 16 Déc 2009 - 1:05

Citation :
Penaost eh vez lâret ba breton?
1) Faites le sans moi. J'irai sans vous. Je le ferai sans lui/sans elle.Allez-y sans nous. Sans vous je suis perdu.

Gwraet hemptiñ. Me a yey hemptoc'h. Me a rey hemptoñ/hempti. Kerzhet hemptomp.
Keneidoc'h eh on kollet (un peu bizarre, en principe, on utilise keneit avec le conditionnel).

Citation :
2) Dites lui bonjour de ma part.Je lui dirai bonjour de votre part. Embrassez le/la de notre part. Je viens vous voir de sa part.(à lui/à elle)

Lâret boñjour dezhoñ/dezhi a ma ferzh.
Me a lârey boñjour dezhoñ/dezhi a ho perzh.
Rhaet ur bouch dezhoñ/dezhi a hon perzh (mais ça fait bizarre car en breton on ne dirait pas trop "embrassez-le de notre part", on embrassait très peu autrefois)
Daet on d'ho kwelet a e berzh/a he ferzh.

Citation :
3) L'hiver je sors couvert, je mets un chapeau pour garder mes idées et souvenirs au chaud.

Bar gouiañv e lhakañ bochad dilhäd rhaok mont er-maez, me a laka un tok eit derc'hel ma spered ha ma joñjoù a'n amzer baset bar lec'h kiomm.

Citation :
4) Humour: c'est quand on a vu ta tête que l'on a inventé la cagoule.

An den 'neus ijinet (?) ar galabousenn (pas un mot vannetais mais j'ignore comment on dit) 'neus gwraet àr-lerc'h bout gwelet ho penn.

Citation :
5) Caleçon qui gratte, morpions qui squattent.

Quel est le sens de ce "proverbe" ? il n'y a pas de fumée sans feu? Parce que je peux pas traduire tel quel, ça n'aurait pas de sens en breton.

Nedeleg mat deoc'h ivez. Smile
Revenir en haut Aller en bas

Me a soueta da dout an dud gouelioù mat benn fin ar blez!!!
Page 1 sur 1